Инклюзияны қолдау кабинеті
Ата- аналармен жиналыс
2024 жылдың 13 желтоқсан айында куратор Елена Сергеевна мен ата-аналардың қатысуымен жиналыс өтті. Жиналыс барысында Елена Сергеевна көптеген сұрақтарға жауап берді. ИҚК мұғалімі К.Н.Смагулова балалардың қандай жетістікке жеткендерін, қандай дағдыларды дамытқандарын және тағы қандай жұмыстар жасау керектігін айтты. Ата-аналарға балалармен үйде жұмыс істеу бойынша ұсыныстар берілді.
Мен алғыс айтамын
Инклюзияны қолдау кабинетінің ата-аналарының пікірлері.
Инновациялық эксперименттік қызмет,
әлеуметтік/білім беру жобаларына қатысу
«Әрбір бала мектепке лайық» пилоттық жобасын
іске асыру туралы ақпарат
2020 жылы аутизмі бар, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды білім беру процесіне табысты қосу, дағдыларды дамыту, мектепке даярлау мақсатында «№ 34 «Ақ бидай» бөбекжайы «МКҚК базасында» Болашақ » Корпоративтік қоры мен бірлесіп «Әрбір бала мектепке лайық» пилоттық жобасын іске асыру басталды (2019 жылғы 3 шілдедегі № 452 бұйрығы).
Жобаны жүзеге асыру барысында балабақшада Инклюзивті қолдау кабинеті (ИҚК) құрылып, жабдықталды.
ИҚК жеке, оқшауланған топ немесе сынып емес – бұл куратор мен ИҚК мұғалімінің жетекшілігі мен дағдыларды қалыптастыру және қажет емес мінез-құлықты түзету үшін жеке және топтық сабақтар өткізілетін қолдау бөлмесі.
ИҚК 4 жұмыс аймағынан тұрады.
Бірінші. Бұл топтың шарттарын, мүмкіндігінше, қайталайтын жалпы сынып аймағы. Мұнда біз топтық мінез-құлықты қалыптастыру және бұл дағдыларды кейіннен негізгі топқа беру үшін фронтальды нұсқауларды қабылдау бойынша сабақтар өткіземіз. Сондай-ақ, бұл аймақта біз әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту үшін жұмыс жасаймыз.
Екінші. Бұл жеке оқу мақсаттары бойынша жұмыс жүргізілетін, жұмыс үстелдері экранмен бөлінген, оқушыны алаңдататын ынталандырудан барынша қорғауға мүмкіндік беретін жеке оқу аймағы.
Үшінші. Бұл ИҚК мұғалімінің жұмыс аймағы.
Төртінші, бұл аутизммен ауыратын балаларда жиі кездесетін сенсорлық қажеттіліктер қаныққан сенсорлық ойын алаңы, сонымен қатар бөлменің бұл бөлігі сәтті сеанстан кейін балаларды оң нығайту үшін белсенді түрде қолданылады.
ИҚК мақсаты мен міндеті балаға, оның дамуының қазіргі кезеңінде жетіспейтін дағдыларды меңгере алатын ортамен қамтамасыз ету болып табылады, бірақ ерекше қажеттіліктері бар баланы қалыпты ортада орналастыру және оны күту жеткіліксіз, ол басқа балаларға еліктеу арқылы бәрін үйренуі керек.
ИҚК және жеке тьюторлардың қолдауымен біздің балабақшада аутизм диагнозы бар 5 тәрбиеленуші тәрбиеленеді. Біз өз жұмысымызда мінез-құлықты қолтаңбалы талдау принциптеріне сүйенеміз. Қолданбалы мінез-құлық талдауы немесе ABA — бұл адам мінез-құлқы туралы ғылым. ABA терапиясы біздің мінез-құлқымыз бен біз үйрететін балалардың мінез-құлқының қалай қалыптасатынын нақты түсіндіретін ғылыми дәлелденген мінез-құлық принциптерін пайдаланады. Біздің жұмыс әр балаға жеке көзқарасқа негізделген. Қолданбалы талдау әдістерін қолдану барысында жетіспейтін дағдыларды қалыптастыруға және жағымсыз мінез-құлықты түзетуге баса назар аударылады. Егер қолайлы мінез-құлық марапаттала бастаса және проблемалық мінез-құлық бір уақытта тоқтатылса, уақыт өте келе проблемалық мінез-құлық азаяды. Нәтижесінде, проблемалық мінез-құлықтың мағынасы болмайды, өйткені бала қолайсыз мінез-құлық арқылы қол жеткізгісі келген нәрсенің барлығына баламалы және функционалды мінез-құлықты көрсету арқылы қол жеткізе алады. Біз өз жұмысымызда бастапқы кезеңде жетіспейтін дағдыларды қалыптастыруда көптеген кеңестерді қолданамыз, бұл дағды игерілген сайын оларды бірте-бірте азайтамыз және маңыздысы кем емес, біз күшейткіміз келетін баланың әрекеттері мен реакцияларын мадақтаймыз.
ИҚК қызметкерлері — куратор, ИҚК оқытушысы, тьюторлар, сонымен қатар логопед, дефектолог және психолог мамандар.
Куратор кеңестік және әдістемелік қолдау көрсетеді. Ол жеке оқу бағдарламаларын жасау және түзету, олардың орындалуын бақылауымен айналысады. Куратор сонымен қатар ИҚК оқытушыларына, тьюторларға да тренингтер жүргізеді.
ИҚК оқытушысы – тьюторлардың жұмысын күнделікті және тұрақты бақылауды жүзеге асырады.
Тьютор – балаға балабақшада болған кезінде сүйемелдеу және қолдау көрсетеді. Бірақ бұл, әрине, оның негізгі міндеті емес, өйткені баламен бірге жүру жеткіліксіз. Ол балаға табысты өмір сүру үшін ол білмейтін нәрсенің бәрін үйрету керек. Тьютор дағдыларды қалыптастыру бойынша жеке сабақтар өткізеді және тұрақты негізде дағдыларды меңгеру бойынша деректер жинайды.
Тьютор баланың динамикасына күнделікті талдау ИҚК оқытушымен бірге жүргізеді.
Бұл істе жалғыз педагог тиімді жұмыс жасай алмайды, тек командада жұмыс істеп, өз деңгейімізді үнемі арттыра отырып, біз керемет нәтижелерге қол жеткіземіз.
Республика күні мерекесі құтты болсын!
«Алтын күз»
Күзгі шығармашылық «Ормандағы ертегі»